lördag 19 januari 2008

Lycka

Hej igen! Det var ett tag sedan jag satte mig ner och bloggade nu. Ska göra mitt bästa för att hålla min blogg lite mer uppdaterad nu i framtiden. Men jag har inte tänkt på att blogga nu på det senaste. Jag har inte tänkt så mycket alls på något förutom på en enda sak....henne. Jag har vandrat runt i lycka dom senaste veckorna. Jag är så oerhört glad, och det är tack vare en enda person...Johanna, älskling<3. Jag kan knappt fatta att det här verkligen händer. Insikten börjar dock sjunka in allt mer...du är min, jag är din vi har varandra. Det är helt otroligt. Jag har verkligen aldrig kännt så här förut. Visst, jag har varit kär många gånger. Jag har till och med haft ett förhållande i över ett år, men jag har aldrig någonsin kännt så här förut. Du känner mig bättre än i princip alla mina vänner efter bara en månad, du ser rakt in i min själ...du ser mig...och du tycker om mig för den jag är.

Det är svårt att beskriva, det känns nästan inte som om orden jag skriver räcker till. Det känns som om det behövs något mer. Jag har aldrig förr kännt mig så hemma med en person förut. När jag ser in i dina ögon och när du ser tillbaka så behövs det inga ord. Du vet och jag vet. Det känns som om vi kännt varandra hur länge som helst....Jag har aldrig kännt mig så sårbar som när jag ligger i dina armar och jag har aldrig kännt mig lika stark. Med dig kan jag gråta floder och jag kan skratta så magen krampar...jag kan vara mig själv. Du gör mig lycklig.<3

Min hand
din hand
din mun
min mun
min kropp
din kropp
vår hand
vår mun
vår kropp
Jag älskar oss
(Gunnar Harding)

Vad har hänt mer sedan sist då. Ja, jag får nästan tänka efter för allt överskuggas av lyckan och kärleken som hon ger mig.
Skolan har börjat igen efter lovet. Det känns lite tungt men ändå kul. Jag måste börja lägga ner lite mera tid på skolarbetet bara. Men det fixar sig. Sen har vi börjat med filosofi också, ett ämne som jag sett fram emot. Och jag har klarat av den första vågen med prov och annat, med bra resultat dessutom trots att jag inte pluggar lika mycket som jag kanske borde göra.
Det har även blivit till en massa trevliga dagar tillsammans med min goa vänner. Igår och idag var jag i långed och umgicks med Johan och Dalle. Det bjöds på alltmänt umgänge och Mordheim, samt brända pizzor och hemliga meddelanden^^. Det var jättetrevligt. Jag har egentligen inte så mycket mer att skriva, allt överskuggas av kärlek.

Mitt liv präglas numera av en oerhörd lycka, en sådan lycka som bara kärlek kan ge. Den tränger undan mina demoner och gör mig glad och possitiv. Visst, jag har dåliga dagar nu också och ibland är jag fortfarande negativ, men det räcker med ett samtal från henne, och sen är jag uppe igen.
Tack för att du finns älskling, du är underbar!

Tack och adjö för den här gången.

//Jens

2 kommentarer:

Sonja sa...

Grattis till kärleken!

Anonym sa...

Penis!