onsdag 26 december 2007

Kärlek

Hej igen! Var ett tag sedan jag bloggade nu senast. Detta beror faktiskt inte på något negativt den här gången. Det beror på att det bästa tänkbara har inträffat. Det där som jag gått och längtat efter så oerhört länge. Det där som jag drömt om och tänkt på nästan varje ensam stund....kärleken har bankat på min dörr. Ja, det är faktiskt sant. Jag kan knappt fatta att det faktiskt händer. Allting sen i fredags har kännts så oerhört overkligt. Jag har som vandrat runt i en dröm. Betraktat allt runtomkring mig extra noga. Allt har liksom gått i slowmotion på nått sätt. och hela mig är full av den där känslan...den där underbara känslan som griper tag i hela dig, den där känslan som är det största av allt..kärlek. Allting är helt obegripligt (liksom detta inlägg förmodligen kommer att vara :P). Och allt detta händer just som jag trodde att julen skulle bli ännu en sån där deprimerande jul där alla är ledsna...Då kom hon...Johanna...hon är den mest underbara tjej som jag träffat någonsin. Hon har gjort min jul till en i den bra kategorin. Jag är så oerhört lycklig...men jag antar att jag är rädd också...jag vill inte sabba nått den här gången...för det känns som om jag kanske faktiskt hittat rätt....sen så har jag nog som sagt inte riktigt fattat att det här händer. Det är bara alldeles för stort. Alldeles för många känslor att ta in på samma gång. Men det kommer sjunka in såsmåningom...

Ja och vad har då hänt sedan sist. Ja du. Jag har firat jul med mamma och pappa. Mer än så kan jag inte rota fram från mitt huvud just nu. Det känns så litet och obetydligt jämfört med henne. Jag har inte varit så här glad och lycklig på hur länge som helst. Ska nog inte försöka skriva mer nu. Jag kan nog inte få ner något mer begripligt på tangentbordet just nu ändå. ville bara försöka få ur mig lite av allt som surrar runt i mitt huvud just nu.

....Johanna....Du är underbar.....jag finner inte ord just nu för att beskriva allt jag känner för dig....<3

Ha det bra allihopa!
/Jens

1 kommentar:

Jo sa...

Läste din blogg igen sötis, som så många gånger förr. Nu lämnar jag en kommentar. Du betyder enormt mycket för mig - det vet du redan! Jag finns alltid här för dig, oavsett vad - det vet du också redan. Men saker som sådana kan aldrig sägas nog. Jag saknar dig! Vi ses på söndag....längtar! Pusspusspuss!

Älskling