söndag 16 december 2007

Trött men Glad

Jag har väll egentligen inte så mycket att säga just nu. Veckan som varit har mest flutit på som den brukar. Det har varit ännu en tradig vecka som innehållet en del innan julen stress. Allt detta har dock avrundats i en helt underbar helg .

Som sagt så har veckan mest bara flutit på. Det har varit lite ensembleträning samt lite prov nu innan jul. I fredags så bar det av till Underdal för allmänt umgänge samt lite Mordheim. Det var jättetrevligt. Fick även träffa Mike igen vilket var allt för länge sedan. Jag och Dalle gav honom även utmärkelsen "heders dansk" och han bar titeln med stolthet, ^^. Efter en jättetrevlig kväll så bar det iväg igen på lördagen mot Ed till Johanna. Det blev en underbar dag och kväll som bl.a. innehöll en massa julstämning, långa samtal om allt från misär till hur skönt glycerin känns i munnen samt galna esspressomaskiner. Det var jättemysigt och Johanna är verkligen en helt underbar tjej. Hoppas du vet det!
Nu sitter jag här och skriver. Trött efter helgen, och lite trött på skolan nu innan jul, men mycket glad. Det var den bästa helgen på länge, och det behövdes verkligen mitt i all misär.
Nu är det bara en vecka kvar till jullovet. Det ska bli riktigt skönt att få vila ut tillsammans med familjen. Jag ska försöka att få till det sista i skolan och gå på jullov med gott samvete. Mina demoner härjar lite då och då, och ibland så bryter sorgen fram. Men jag vet att jag kan hantera det nu. Det kommer nog gå alltsammans till slut.

Ta hand om er!

//Jens

Inga kommentarer: